Pages

Thursday, November 26, 2009

KLINIK UMRA, KLINIK BERSALIN SHAH ALAM

Ni bukan nak promote cuma sekadar memuji dan b'terima kasih kepada Dr. Ummul Wahiy...
aku buat D7 C mcm entry aku sblum ni..aku ader cerita pasal D&C


harga agak berpatutan la kalau compare ngan klinik swasta yang lain.. 
satu yang aku suka klinik ni ialah penerangan yang diberikan Dr. Ummul 
( klinik ni pun kakak aku yg suruh pegi).
sesetengah doktor dia takkan bgtau semua klu kita tak tanya... tp Dr. ni akan terangkan semua yang kita tak tahu...klau pujian tu aku bagi 8/10 la....cewah.. klu nak puashati pilihla Dr. Ummul.... bagi sape2 yang berminat nak pergi atau nak survey tempat tu.. ni alamat klnik tu...

KLINIK UMRA

No.18, Jalan Bola Tampar 13/14,
Seksyen 13, Shah Alam.
Tel: 5519 4319 / 55184319...

4 comments:

Anonymous said...

salam hai... i pun sama cam u... peknen tapi takde janin.. i nak tanyer la,.. pas u cuci rahim.. u tak dapat lagi ke anak? i risaula pas i cuci..pai sudah i tak dapat anak.. da la ni anak sulung... risau tu banyak la gak

Juju said...

hai....
masuk tahun ni dah 3 thn saya masih takde rezeki lagi..
risau gak ni....
tapi ada yg cakap..leh buat appointment ngan klinik tu gak utk kesuburan...
tapi sya tak cuba lagi~

ija said...

salam...saya nk dpt 2nd beny yg susah..tp slps mgurut n berbekam suami isteri serta mkn apa shj jenis habatus sauda..alhamdulillah cpt dapat..bkn nak ckp ni salah satu..tp ni cara yg saya n suami cubala...

Anonymous said...

Pn nak tanye berapa cost d&c di klinik Umra ni ye? Ok doc and services nye? Lps bt d&c tu ade ape mslh x,doc bg date utk fllow up x?